365mag.ro logo

Cărţi Filme Muzică Diverse
CARTI RARE

Militara Mostenirea (1987) Category: carti Product #: 316 4.1 stars, based on 8 reviews Regular price: 5 LEI 3 (Sale ends ) Available from: Executive Objects Condition: Previously owned, in excellent condition In stock! Order now!
carti / Beletristica - Critica

Mostenirea (1987)

Preţul iniţial: 5 lei
Preţul: 3 lei, (Economie: 2 lei)
Editură:  Militara
Cartea a fost tipărită în anul 1987 în 235 pagini, aflându-se într-o stare bună.
În stoc Cartea se află pe stoc şi poate fi comandată, urmând să ajungă la dumneavoastră în 1-7 zile.

Plata se va efectua prin ramburs la primirea coletului.
Share/Bookmark

Mostenirea (1987) de Omescu Corneliu

PROLOG

TATĂL MEU M-A SURPRINS ÎNTOTDEAUNA, Discret, enigmatic, uneori misterios, imprevizibil. Avea şi darul de a vedea prin întuneric, asemeni felinelor, un dar pe care i l-am descoperit pentru că nu se putea, ascunde şi de mine chiar în toate. Alţii nu cred să fi aflat asta. Ştia să fie tenebros atunci cînd avea motive. Chiar şi cu mine. Apărea pe neaşteptate şi dispărea brusc. Asta după ce împlinisem patru ani şi murise Mama. Ciudat om a fost ! Oameni ca Tata se nasc foarte rar. Ei hrănesc legendele ce se povestesc iarna, pe viscol, în faţa vinului fiert cu mirodenii. Ele sînt apoi înflorite chiar şi în zilele noastre de puţinii vînători în viaţă, la focurile de tabără. Mă şi mir cîte scheme de braconaj nu i s-au pus în cîrcă fără să fi fost, o dată măcar, prins în flagrant delict de cineva, în afară de mine. Chiar şi numele său răsuna romantic, a mare braconier : VINCENŢIU SEVER VULPE. Acest Vulpe era un nume moştenit dintr-o veche familie de ciobani moţi. Tata îl preţuia ca pe o emblemă de baron. Pe care dintre străbunici l-a moştenit Tata, cu darurile lui, habar n-am ! Dar eu, Virgiliu, fiul său, nu văd prin întuneric, iubesc mult cărţile şi sînt un fel de dascăl — adică ofiţer. Ştiu multe despre oameni ; despre animale, aproape nimic. Numele de vulpe nu mi l-am schimbat în renume, n-am braconat niciodată. Ei, da, desigur, în aventurile în care m-am trezit implicat.....

Recomandări
Noutăţi

Caută: