365mag.ro logo

Cărţi Filme Muzică Diverse
CARTI RARE

Galaxia SUD Ratacitor printre stele Category: carti Product #: 10498 4.2 stars, based on 5 reviews Regular price: 24 LEI 12 (Sale ends ) Available from: Executive Objects Condition: Previously owned, in excellent condition In stock! Order now!
carti / Beletristica - Critica

Ratacitor printre stele

Preţul iniţial: 24 lei
Preţul: 12 lei, (Economie: 12 lei)
Editură:  Galaxia SUD
Cartea a fost tipărită în anul 1991 în 175 pagini, aflându-se într-o stare bună.
În stoc Cartea se află pe stoc şi poate fi comandată, urmând să ajungă la dumneavoastră în 1-7 zile.

Plata se va efectua prin ramburs la primirea coletului.
Share/Bookmark

Ratacitor printre stele de London Jack

...îmbrăcat astfel, păşeam prin spaţiul interstelar, înflăcărat de cunoaşterea faptului că eram la un pas de marea aventură, în care, la sfârşit, aveam să găsesc toate formulele cosmice şi să-mi clarific secretul esenţial al universului. În mână ţineam o baghetă lungă de sticlă. Bagheta îmi era dată să o port ca, în trecere, să ating cu vârful ei fiecare stea. Iar eu ştiam cu deplină certitudine că dacă nu reuşeam să ating fie şi numai o singură stea, urma să fiu aruncat într-un de netăgăduit abis de neînchipuită vină şi eternă pedeapsă. Nu există moarte. Viaţa este spirit, iar spiritul nu poate muri. Doar trupul moare şi trece, mereu târându-se cu fermentul chimic care îl informează, mereu maleabil, mereu cristalizat, doar pentru a se topi în flux şi a cristaliza în forme noi şi diverse, care sunt efemere şi care se topesc iarăşi în flux. Doar spiritul îndură şi continuă să se construiască pe sine prin încarnări succesive şi nesfârşite, în vreme ce-şi croieşte drum în sus, spre lumină. Ce voi fi când voi trăi din nou? Mă întreb. Mă întreb...

Recomandări
Noutăţi

Caută: