
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,99 LEI
Autor(i): Cristina Maria Stoica
Editura: Tehnopress
Colecția: Management & Marketing
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 280 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Lucrarea face o trecere in revista a principalelor metode de modelare matematica a comportamentului consumatorului.
Comandă online Modelarea comportamentului consumatorului la 29,99 lei scrisă de Cristina Maria Stoica, tiparită la editura Tehnopress face parte din colecția Management & Marketing. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Modelarea comportamentului consumatorului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Modelarea deciziilor financiar-monetare
Sitech
Gheorghe Matei
206 pagini
An: 2007
Managementul financiar - concepte, instrumente, studii de caz
Economica
Gheorghe Manolescu
412 pagini
An: 1995
Managementul Financiar-Contabil al Trezoreriei Statului
Sitech
Carmen Florentina Neagoe, Catalin Stefan Diaconu
9786065304567
156 pagini
An: 2009
Managementul Dreptului de Autor
Sitech
Ionel Georgescu, Dalia Georgescu
328 pagini
An: 2009
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993