
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,00 LEI
Autor(i): Cristina Maria Stoica
Editura: Tehnopress
Colecția: Management & Marketing
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 320 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Aceasta lucrare prezinta un ansamblu de metode de analiza cu evidentierea rolului central al modelelor matematice pentru fundamentarea deciziilor producatorului
Comandă online Modelarea comportamentului producatorului la 29,00 lei scrisă de Cristina Maria Stoica, tiparită la editura Tehnopress face parte din colecția Management & Marketing. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Modelarea comportamentului producatorului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Modelarea deciziilor financiar-monetare
Sitech
Gheorghe Matei
206 pagini
An: 2007
Managementul financiar - concepte, instrumente, studii de caz
Economica
Gheorghe Manolescu
412 pagini
An: 1995
Managementul Financiar-Contabil al Trezoreriei Statului
Sitech
Carmen Florentina Neagoe, Catalin Stefan Diaconu
9786065304567
156 pagini
An: 2009
Managementul Dreptului de Autor
Sitech
Ionel Georgescu, Dalia Georgescu
328 pagini
An: 2009
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993