Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  12,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): , ,

Editura:

Anul apariției: 2006

Nr. pagini: 201 pagini

ISBN: 9789737694164

Categorii: Turism, Economie

Descriere

In România, dezvoltarea rapidă a sectorului turismului, mai ales după 1989 a determinat apariţia unor probleme resimţite de agenţii economici, care au fost nevoiţi să facă faţă unor situaţii a căror rezolvare impunea abordarea lor într-o viziune nouă. Complexitatea fenomenului turistic plasează într-o poziţie centrală prestatorul de servicii turistice, obligat într-un fel sau altul să se implice în toate celelalte activităţi care au legătură cu turismul, activităţile turistice fiind părţi ale unui întreg care se întrepătrund.
Se poate spune că eficienţa activităţii firmelor turistice presupune o sincronizare a acţiunilor tuturor agenţilor economici din acest domeniu, în caz contrar, efortul făcut de una sau mai multe verigi ale lanţului de prestaţii va fi anulat de celelalte.
Cheia relansării turismului românesc se află în identificarea unor posibile parteneriate de idei şi de finanţare. Este adevărat că în România s-au construit şi s-au modernizat în ultimii ani câteva sute de moteluri, hoteluri, pensiuni, majoritatea impunându-se prin eleganţă şi prin calitatea serviciilor; dar, acestei industrii îi lipsesc conexiunile de informare, de comunicare de servicii care să le facă atractive şi rapid cunoscute.
Proprietarii de hoteluri trebuie să realizeze că produsul turistic nu se vinde singur, ci trebuie valorificat fie în cadrul unui circuit turistic, fie în cadrul unor oferte integrate. Aici intervin agenţii de turism care prin activitatea profesională pe care o desfăşoară contribuie la realizarea şi dezvoltarea turismului în România.
Prezenta lucrare se doreşte un manual de tehnică turistică pentru cei care deja activează în acest domeniu, pentru cei care încă studiază, dar şi pentru cei care sunt interesaţi de aspecte ale fenomenului turistic.


Comandă online Manual de tehnici operationale in activitatea de turism la 12,00 lei scrisă de Ruxandra Andrei , Mihai Copetchi , Lidia Dragnea, tiparită la editura Irecson în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Manual de tehnici operationale in activitatea de turism nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.