Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,90 LEI
Autor(i): Richard Hammond
Editura: ALL
Colecția: ALL PENTRU INTREPRINZATORI
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Aceasta carte este plina de sfaturi practice, care fac conducerea corecta a unui magazin putin mai usoara".
Julian Richer, Presedinte si Fondator al Richer Sounds
Vanzarile en detail sunt minunate. Sunt imediate, incitante, riscante si de-a dreptul dure. A conduce un magazin va intra în sange. Dar, cu toate ca vanzarile en detail sunt recunoscute pentru ca au salvat economii întregi, ele sunt, probabil, si cea mai putin înteleasa dintre practicile de afaceri. Aceasta este prima carte practica despre "cum sa..." in domeniul vanzarilor cu amanuntul. Ea dezvaluie elementele cheie care ii separa pe detailistii minunati de cei obisnuiti, echipele fantastice de cele mediocre si povestile de succes ale afacerilor de prim rang, de acelea care se lupta inca sa depaseasca planul secund. Cuprinzand totul, de la cum ia nastere experienta din interiorul magazinului pana la intelegerea clientului si de la strategiile de promovare pana la modul cum pot fi creata echipe energice si motivate, aceasta este cartea care va va "echipa" managerii de magazin, membrii ambitiosi ai echipei, intr-adevar, pe oricine vinde clientilor, cu idei practice castigatoare si strategii de succes.
"O carte despre cum se face totul".
Allan Leighton, Presedinte Royal Mail
(Fost CEO, Asda)
Comandă online SMART RETAIL. MAGAZINUL TAU - UN FENOMEN AL VANZARILOR la 24,90 lei scrisă de Richard Hammond, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PENTRU INTREPRINZATORI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul SMART RETAIL. MAGAZINUL TAU - UN FENOMEN AL VANZARILOR nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
TESTAREA UNEI IDEI DE AFACERI
ALL
John W. Mullins
320 pagini
An: 2007
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010