![365mag.ro](https://www.365mag.ro/365mag.ro/img/logo_365mag_nobg.png)
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 39,00 LEI
Autor(i): Bob Stone , Ron Jacobs
Editura: Arc
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 646 pagini
Tip copertă: tare
ISBN: 9975613195
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Cea de a şaptea ediţie a cărţii clasice, scrise de Bob Stone, Metode de succes în marketingul direct (prezentînd acum punctele de vedere şi experienţa veteranului în marketingul direct Ron Jacobs) arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie în mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă.
În loc de a trata fiecare inovaţie ca un domeniu izolat, cartea Metode de succes în marketingul direct accentuează integrarea noilor tehnologii, idei şi media în strategiile şi formulele existente.
Studiile de caz de la Dell Computer, Staples, State Farm şi chiar de la revista Latina Styles ilustrează modul în care comercianţii direcţi abordează piaţa globală de astăzi şi combină tehnologiile de vîrf cu tehnicile vechi pentru a crea un stil de marketing nou, un stil de marketing puternic şi cu ţintă directă, care se adaptează în mod ideal clientului de astăzi, uşor de atras de o firmă concurentă şi mai puţin fidel unei mărci.
Cartea este un ghid care vă sugerează cum să creaţi relaţii de lungă durată cu clienţii, atît cu cei actuali, cît şi cu cei noi, relaţii bazate pe nevoile şi pe cererile lor specifice. Citiţi acest ghid de marketing pentru a afla:
Comandă online Metode de succes in marketingul direct la 39,00 lei scrisă de Bob Stone , Ron Jacobs, tiparită la editura Arc în anul 2004. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Metode de succes in marketingul direct nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005