Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  39,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2004

Nr. pagini: 646 pagini

Tip copertă: tare

ISBN: 9975613195

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Cea de a şaptea ediţie a cărţii clasice, scrise de Bob Stone, Metode de succes în marketingul direct (prezentînd acum punctele de vedere şi experienţa veteranului în marketingul direct Ron Jacobs) arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie în mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă.
În loc de a trata fiecare inovaţie ca un domeniu izolat, cartea Metode de succes în marketingul direct accentuează integrarea noilor tehnologii, idei şi media în strategiile şi formulele existente.
Studiile de caz de la Dell Computer, Staples, State Farm şi chiar de la revista Latina Styles ilustrează modul în care comercianţii direcţi abordează piaţa globală de astăzi şi combină tehnologiile de vîrf cu tehnicile vechi pentru a crea un stil de marketing nou, un stil de marketing puternic şi cu ţintă directă, care se adaptează în mod ideal clientului de astăzi, uşor de atras de o firmă concurentă şi mai puţin fidel unei mărci.
Cartea este un ghid care vă sugerează cum să creaţi relaţii de lungă durată cu clienţii, atît cu cei actuali, cît şi cu cei noi, relaţii bazate pe nevoile şi pe cererile lor specifice. Citiţi acest ghid de marketing pentru a afla:

  • cum să utilizaţi site-ul de pe Internet pentru a verifica aprofundat fiecare aspect al programului de marketing direct pe care l-aţi ales — de la strategiile inovatoare de creare a mărcii la tehnicile eficiente de service pentru client;
  • cum să faceţi din compania dumneavoastră o structură vastă şi accesibilă pentru clienţii dvs.;
  • ce metode să aplicaţi pentru a soluţiona problemele de afaceri dintre companii şi cum să rezolvaţi cele mai presante probleme de marketing ale consumatorului;
  • care sînt efectele pe termen lung şi scurt ale ofertelor şi ce căi inovatoare să alegeţi pentru a spori numărul de cereri fără a risca supralicitarea lor.
BOB STONE este cofondator şi preşedinte emerit al companiei Stone şi Adler, Inc. Unul dintre pionierii marketingului direct, B. Stone este cîştigător de opt ori al premiului pentru cel mai bun în domeniu al Asociaţiei de Marketing Direct şi al practic tuturor celorlalte premii importante de excelenţă în marke­tingul direct.
RON JACOBS este preşedinte al companiei Jacobs şi Clevenger, Inc., o agenţie de marketing integrat şi servicii de specialitate, firmă orientată spre marketin­gul relaţiilor cu clientul. Conferenţiar în cadrul Programului de Comunicaţii de Marketing Integrat Medill la Universitatea de Nord-Vest, R. Jacobs este fostul preşedinte al Asociaţiei de Marketing Direct.
Titlul original: Successful Direct Marketing Methods. Seventh Edition. McGraw-Hill


Comandă online Metode de succes in marketingul direct la 39,00 lei scrisă de Bob Stone , Ron Jacobs, tiparită la editura Arc în anul 2004. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Metode de succes in marketingul direct nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.