
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,90 LEI
Aceasta carte a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii, aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office. Succesiunea capitolelor urmeaza un client tipic, de la check-in la check-out, in relatie cu celelalte departamente si sectoare din cadrul unui hotel.
Comandă online Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2 la 21,90 lei scrisă de Baker Sue, tiparită la editura CH Beck în anul 2007 categorie Turism, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2 nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Turismul si Calitatea Vietii
Politica
Gheorghe Barbu
93 pagini
An: 1980
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Organizarea, planificarea si statistica activitatii unitatilor economice. Manual pentru clasele a XI-a si a XI
216 pagini
An: 1989