Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: nedisponibil LEI
Autor(i): N.Cimpoca
Editura: Sigma
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 240 pagini
ISBN: 9789736494178
Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Economia Romaniei
„Brandingul de ţară” se referă la ce trebuie făcut pentru ca „produsul România” şi imaginea sa să fie mai bine prezentate, promovate şi vândute în exterior. Cu câteva excepţii notabile, pe care sperăm să le remarcaţi în lucrare, paginile acestei cărţi sunt scrise de studenţii anului al II-lea al Facultăţii de Sociologie-Psihologie a Universităţii Spiru Haret Bucureşti, ca referate la cursul de sociologia comunicării, susţinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteză şi analiză, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de ţară şi cu această concepţie, din literatura de specialitate autohtonă şi una din primele, din domeniul internaţional al brandingului. Putem considera această carte, pentru noutatea ideilor pe care le promovează, dar, mai ales, pentru începutul în ştiinţă pe care îl face fiecare autor student al Universităţii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai înalt al didacticii şi cercetării ştiinţifice universitare. Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumuseţea şi nonşalanţa unor aprecieri, pline de substanţă, pe care le fac tinerii • de ce nu, viitorii noştri mari specilişti în branding? • care abordează aici un subiect de mare fineţe teoretică şi practică. Proiectul naţional „Un brand de ţară pentru România”, pe care autorităţile se pare că l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu în această lucrare şi îşi susţin cu atâta originalitate ideile şi gândurile.
Comandă online Branding de tara. Romania scrisă de N.Cimpoca, tiparită la editura Sigma în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Branding de tara. Romania nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Romania 2017. Starea economica la un deceniu de la aderare
Economica
Constantin Anghelache
9789737098313
646 pagini
An: 2017
Romania postcriza. Analize macroeconomice
Economica
Cristian Socol
9789737098481
496 pagini
An: 2018
Romania si fenomenele majore din economia europeana si globala - volumul I
Universitara
Napoleon Pop, Simona Moagar-Poladian
9786062800383
356 pagini
An: 2014
Romania si fenomenele majore din economia europeana si globala - volumul II
Universitara
Napoleon Pop, Simona Moagar-Poladian
9786062803230
406 pagini
An: 2015
Analiza juridică a finanţării întreprinderilor start-up
Universul Juridic
Mihai Carabas
9786063914386
321 pagini
An: 2024
Codul de procedură fiscală : 2023-2024,(cod + instrucţiuni)
Con Fisc
ed. îngrijită de Nicolae Măndoiu, Nicolae Mandoiu
9786068792699
750 pagini
An: 2024
Elemente de IT pentru administraţia publică - Vol. 1 (Set of:Elemente de IT pentru administraţia publicăVo
Pro Universitaria
Catalin Vrabie
9786062618285
256 pagini
An: 2024
Decizie, proces decizional şi performanţă
Pro Universitaria
Ana Alexandra Olariu
9786062618216
226 pagini
An: 2024
Cântecul relevanţei : un nou manifest pentru echipe
Publica
Seth Godin, de Seth Godin, Roxana Maciuca
9786067225884
208 pagini
An: 2023
Opinii sportive
Sport-Turism
Ovidiu Slavu
9786069415078
134 pagini
An: 2024
Lupta cu demonii
Eikon
Stefan Zweig
9786064911308
308 pagini
An: 2024
Despre memorie - Studii originale de psihologie pedagogică
Aius
Stefan Velovan
9786060921691
106 pagini
An: 2024
Matematica si explorarea mediului. Versiune in limba maghiara. Caiet de lucru pentru clasa I
CD Press
Nicoleta Ciobanu, Iliana Dumitrescu, Alina Carmen Birta
9786065283251
88 pagini
Orizontul Trei : roman
Integral
Alexander Hausvater
9786069927328
200 pagini
An: 2024