Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,00 LEI
Autor(i): Paul R. Timm
Editura: Meteor Press
Colecția: Business
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 176 pagini
ISBN: 978-973-728-288-0
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Descriere carte:
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata: - Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata. - Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii. - Sa nu ascultati doar cu urechile. - Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor. - Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.
Comandă online 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii la 19,00 lei scrisă de Paul R. Timm, tiparită la editura Meteor Press face parte din colecția Business. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Frontierele managementului
Meteor Press
Rosabeth Moss Kanter
9789737280756
271 pagini
An: 2006
Revolutia hamsterilor. Cum sa gestionati mesajele de e-mail inainte ca ele sa va gestioneze
Meteor Press
Mike Song
9789737282422
176 pagini
An: 2007
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010