Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  19,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Business

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 176 pagini

ISBN: 978-973-728-288-0

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Descriere carte:
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata: - Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata. - Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii. - Sa nu ascultati doar cu urechile. - Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor. - Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.


Comandă online 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii la 19,00 lei scrisă de Paul R. Timm, tiparită la editura Meteor Press face parte din colecția Business. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.