Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 30,00 LEI
Publicistica lui Nae Ionescu îl pune pe cititorul zilelor noastre în faţa unui fenomen complex. Motivul este dat, în primul rând, de ancorarea acesteia în contextul curentelor de gândire care se manifestau în perioada interbelică, adică de transpunerea unor probleme filosofice în limbaj gazetăresc. În al doilea rând, este vorba de faptul că autorul comentează realităţile sociale şi politice ale vremii într-un stil propriu. Orice analiză trebuie să descifreze modul în care ideile sale filosofice se topesc în creuzetul publicistic.
Comandă online Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul la 30,00 lei scrisă de Romina Surugiu, tiparită la editura Paideia în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Introducere in filosofie
Cugetarea - Georgescu Delafras
Al. Posescu
368 pagini
An: 1944
Puterea sufleteasca. Editia definitiva
Casei Scoalelor
Constantin Radulescu-Motru
416 pagini
An: 1930
Minima moralia
Cartea Romaneasca
Andrei Plesu
158 pagini
An: 1988
Stefan Zeletin - Un romantic al filosofiei romanesti
Centrului Cultural Dunarea de Jos
Stefan Zeletin, Adrian Michiduta, Viorel Burlacu
148 pagini
An: 2010
Istoria Filozofiei Antice (Prea Fericitul Parinte Iustin )
Institutului Biblic şi de Misiune al Bisericii Ortodoxe Române
Nicolae Balca
379 pagini
An: 1982