Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  75,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 408 pagini

ISBN: 978-973-88365-0-1

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice, trucuri, indicii si tehnici pentru a obtine rezultate mai bune din corespondenta. "Garantez ca oricine va citi aceasta carte si va actiona in urma invatamintelor care pot fi extrase si puse in practica de aici, va trage foloase inzecit" R. Heller. fondator Management Today Câte dintre scrisorile pe care le primiţi vând cu adevărat?
La câte din ele vă uitaţi pentru ca apoi să le aruncaţi sau să le citiţi numai pentru a vă îngrozi, văzând cât de puţin sunteţi înţeleşi şi cât de rar vă câştigă cu adevărat?
Mulţi ştiu că scrisorile bine pregătite şi scrise pot fi foarte puternice, puţini sunt cei care realizează cât de puternice pot fi ele de fapt.
Timpul pe care îl petreceţi învăţând să scrieţi o scrisoare care să vândă poate fi una dintre cele mai rentabile investiţii pe care le veţi face vreodată.
Această carte se adresează tuturor celor care se confruntă zi de zi cu redactarea unei scrisori la care să primească cât mai multe răspunsuri cu putinţă.
„Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a . Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci �" dimpotrivă �" părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune.” Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct
„Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori.” Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School


Comandă online Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand - secretele unui direct mail de succes la 75,00 lei scrisă de Drayton Bird, tiparită la editura Publica în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand - secretele unui direct mail de succes nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.