Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 36,00 LEI
Autor(i): Drayton Bird
Editura: Publica
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 480 pagini
ISBN: 978-973-88365-4-9
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Scrisă în 1982, Marketing direct pe înţelesul tuturor a ajuns în prezent la a cincea editie şi a fost tradusă în 14 limbi. Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind cartea autoritară, iar mai tarziu un mini-institut. Cartea a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. în stilul său caracteristic, Drayton Bird oferă un ghid practic, dar în acelaşi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct. Marketingul direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. Printre subiectele acoperite se numără:
* rolul departamentului de marketing; * cum să câştigi şi să păstrezi clienţii; * cum să îţi atingi obiectivele şi să evaluezi rezultatele; * ce ar trebui să vinzi; * cum să poziţionezi produsele mai eficient; * cum să îţi alegi agenţia �" şi cum să te descurci pe cont propriu; * internetul �" noul instrument al marketingului direct.
Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.
„Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o. Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.”
David Ogilvy
Comandă online Marketing direct pe intelesul tuturor la 36,00 lei scrisă de Drayton Bird, tiparită la editura Publica în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing direct pe intelesul tuturor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010