Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  29,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Biblioteca de marketing

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 215 pagini

ISBN: 978-973-7765-53-6

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se înscrie într-un mod aparte în peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din România, problematica abordata de autoare finnd în buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii acestui mijloc de informare, care domina înca lumea contemporana. Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „în direct”..., sunt doar câteva din caracteristicile informatiei ce abunda în aceasta carte, prin care autoarea îsi propune sa evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru comunicarea cu scop persuasiv. Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si viitorilor specialisti, în noul context economic generat de integrarea României în Uniunea Europeana, atât prin cadrul teoretic propus, cât si prin aspectele practice relevante evidentiate. Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran


Comandă online TELEVIZIUNE - MARKETING - COMUNICARE la 29,50 lei scrisă de Diana Prihoanca, tiparită la editura Uranus face parte din colecția Biblioteca de marketing. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul TELEVIZIUNE - MARKETING - COMUNICARE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.