Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 9,99 LEI
Autor(i): Max Sutherland
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 384 pagini
ISBN: 9789734611386
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice - reclame celebre, campanii de succes in media -, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.
Comandă online De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce la 9,99 lei scrisă de Max Sutherland, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010