Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  9,99 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 384 pagini

ISBN: 9789734611386

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Cuprins

Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei

Descriere

Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice - reclame celebre, campanii de succes in media -, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.


Comandă online De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce la 9,99 lei scrisă de Max Sutherland, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.