Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 49,00 LEI
Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Colecția: Thinkers 50
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 288 pagini
ISBN: 978-973-88749-5-4
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
„The Tipping Point” oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.
The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înţelege apariţia tendinţelor în modă, fluxul şi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură şi toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.
„O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvenţional superb al acestui fenomen atât de puţin înţeles, epidemia socială”.
Daily Telegraph
Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepţional, abundând în tot felul de teorii noi despre ştiinţa manipulării.”
Aaron Gell, Tune Aut
„Gladwell argumentează cu pasiune şi elocvenţă în favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent concepute şi inteligent puse în aplicare, pot declanşa consecinţe majore pentru indivizi, organizaţii şi comunităţi”.
Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review
„Gladwell este inteligent, convingător, bine informat şi provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante”.
Observer (UK)
„După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacere şi întrevăd acum mai multe oportunităţi pentru activităţile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucrează în marketing şi de către cei ce studiază natura umană”.
Phil Riley, Marketing (UK) „Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginaţia”. Jon Garelick, Boston Phoenix „O lectură captivantă pentru cititorul obişnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspiraţie ca să-şi transforme ideile în nişte mode populare”. Publishers Weekly „Pur şi simplu fascinantă şi nu de puţine ori surprinzătoare... e genul de carte cu care îţi poţi regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, şi în plus are potenţialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie”. Scotland on Sunday (UK) „Supoziţia care stă la baza cărţii lui Gladwell este aceea că mişcări în aparenţă subtile pot produce rezultate uluitor de ample şi rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiştilor politici”. Timothy Noah, Washington Monthly
Comandă online The Tipping Point la 49,00 lei scrisă de Malcolm Gladwell, tiparită la editura Publica face parte din colecția Thinkers 50. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul The Tipping Point nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cand am citit ultima pagina, a 270-a, am spus a 270-a oara WOW! Nu stiu de unde a reusit omul asta sa scoata toate ideile, de unde i-a venit ideea cartii, unde a gasit situatiile… per total a iesit o carte de nota 20! Este vorba de epidemiile sociale, despre cum se declanseaza si cum se transmit. Poate suna cam transant cuvantul asta, epidemie. Insa privit din punctul de vedere al lui Gladwell ajunge sa ne fie ca o lectie de viata. Fiecare epidemie isi are un punct critic… Putem vorbi aici de lansarea unor pantofi – “Hush Puppies”, de reducerea brusca a criminalitatii in New York in jurul anului 1992, de invingerea virusul HIV, de inceputul Revolutiei Americane ca o epidemie transmisa din gura in gura imprastiata de la un baiat ce lucra la grajduri. Acestea sunt cateva exemple de epidemii pe care nu le-am luat niciodata in considerare. Si nu am privit niciodata sinuciderea ca pe o posibila epidemie… cu toate astea, au fost cazuri de sinucideri in lant. Pe cat de tragice, pe atat de lipsite de sens – in ochii nostri, dar pline de sens – in mintea sinucigasilor. Fumatul. Il privesc acum din cu totul alt punct de vedere. Nu am judecat niciodata pe cei care fumeaza, asta nu inseamna ca i-am inteles. Gladwell mi-a dat insa o licarire, inteleg acum nevoia unora de nicotina. Si inteleg cum ajung copiii sa fumeze – de ce unii continua, de ce altii se lasa. Este vorba de o alta epidemie, de un punct critic peste care unii trec si altii nu. Nu o sa stau acum sa analizez subiectele pe care le abordeaza autorul, epidemiile de care se preocupa. Ideea e ca aceste epidemii pot fi privite dintr-un punct la care nu m-as fi asteptat, unul de marketing. Da! Am zis bine. Aici e vorba de word of mouth, e vorba de lucruri care se intampla, de situatii care iau amploare fara sa ne dam seama si din care putem invata mai mult decat ne-am putea inchipui. Cred ca din aceste epidemii sociale putem invata mai mult decat si-ar fi propus autorul. Privita ca si instrument de marketing pot spune ca e un manual codat al word of mouth-ului. Aaaa! Si este o faza care m-a impresionat la culme… o epidemie… “V-ati gandit vreodata la cascat, de exemplu? Cascatul este un gest care are o influenta surprinzator de mare. Numai pentru ca ati citit cuvantul cascat in cele doua propozitii precedente – si cele doua repetari ale cuvantului cascat in fraza aceasta – multi dintre dumneavoastra probabil ca vor casca in urmatoarele cateva minute.(…)” Am cascat pana acum de vreo 7 ori si inca mai casc. Mi s-a intamplat acelasi lucru si atunci cand citeam in 301. Mai tare a fost faptul ca autorul spune mai departe ca daca esti intrun loc public e posibil sa caste si cei din jurul tau care te-au vazut… Ce credeti ca s-a intamplat? Tanti din fata mea a inceput sa caste si cred ca si cea din partea stanga. Mai nasol era ca imi venea sa si rad de situatie… m-am abtinut totusi sa nu par tralala. Va recomand cartea!
Urmează cele mai bune zile ale omenirii?
Curtea Veche
Alain de Botton, Malcolm Gladwell, Steven Pinker, Matt Ridley
9786064402622
112 pagini
An: 2019
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010