Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2008

Tip copertă: tare

ISBN: 9737881214

Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Management

Cuprins

Cuprinde: - toate informatiile noi referitoare la strategia managementului de produs privind brandul si managementul global al brandului; - linii de orientare extinse si aspecte intuitive pentru a obtine o performanta ridicata din partea echipelor si membrilor acestora; - "rezumate de afaceri" referitoare la studii de caz pentru companiile de varf. Ghidul managerului de produs furnizeaza un cadru clar si direct pe care il puteti folosi pentru a crea si livra clientilor companiei dumneavoastra produse si servicii de calitate superioara, asigurand in acelasi timp valoare pe termen lung pentru companie.


Comandă online Ghidul managerului de produs - editia a III-a scrisă de linda gorchels, tiparită la editura Rosetti Educational în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Ghidul managerului de produs - editia a III-a nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.