Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  38,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Monografii

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 200 pagini

ISBN: 9789731911373

Categorii: Management / Leadership, Economie, Drept

Descriere

Contextul actual în care evoluează firmele - indiferent de mărime, obiect de activitate și localizare - se caracterizează prin mutații profunde. Anii '70-'80 au reprezentat o ruptură dramatică față de anii prosperității glorioase ce au urmat celui de al doilea război mondial. Era producției de masă, a produselor standardizate, a creșterilor și a profiturilor sigure este de domeniul trecutului.

Pentru a face față complexității mediului și transformărilor profunde din sistemele economice, firma a fost obligată să adopte o viziune care îi depășește frontierele, care îi prelungește și îi conexează obiectivele, constrângerile și oportunitățile cu cele ale mediului în care evoluează. Managementul strategic înlocuiește viziunea clasică a managementului întors exclusiv către propria persoană, către mediul intern al firmei, devenind elementul fundamental al menținerii și dezvoltării firmei.

Din tematica lucrării: Cadrul conceptual al managementului strategic; strategia, instrument central al managementului strategic; analiza capacității strategice a firmei; analiza mediului extern; analiza corelată a capabilității strategice și a mediului extern; tipuri de strategii; pilotajul global strategic.


Comandă online Managementul strategic al firmei de comert si turism la 38,00 lei scrisă de Gheorghita Caprarescu, tiparită la editura Wolterskluwer face parte din colecția Monografii. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Managementul strategic al firmei de comert si turism nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.