Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Universitaria

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 284 pagini

ISBN: 9789736115707

Categorii: Resurse Umane / Cariera, Economie, Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Resurse Umane / Cariera

Cuprins

â—Š Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?;
â—Š Cum se construieste un brand de angajator?;
â—Š Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani;
â—Š Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator;
â—Š Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil;
â—Š Brandingul de angajator: exemple de buna practica;
â—Š Brandingul de angajator in presa economica romaneasca

Descriere

In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun. Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane.
In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania. Lucrarea se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane.


Comandă online Brandingul de angajator scrisă de Mihaela-Alexandra Ionescu, tiparită la editura Institutul European face parte din colecția Universitaria. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Brandingul de angajator nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.