
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 45,00 LEI
ISBN: 978-973-728-366-5
Autor(i): Philip Kotler , Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecția: Business
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 200 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." Howard Rothman, Amazon.com
Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate.
Marketingul in era digitala prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor.
Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile: - sa identifice posibilitatile de innoire a pietelor proprii; - sa creeze in mod eficient ofertele cele mai promitatoare; - sa ofere produse, servicii si experiente care corespund cerintelor fiecarui client; - sa se situeze constant la cel mai inalt nivel de calitate a produselor, servire si operativitate.
Volumul Marketingul in era digitala demonstreaza cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocarile si ocaziile oferite de o lume al carei rege este clientul.
Comandă online Marketingul in era digitala la 45,00 lei isbn 978-973-728-366-5 scrisă de Philip Kotler , Suvit Maesincee, tiparită la editura Meteor Press face parte din colecția Business. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul in era digitala nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
10 pacate capitale de marketing si solutii
Codecs
Philip Kotler
160 pagini
An: 2004
Frontierele managementului
Meteor Press
Rosabeth Moss Kanter
9789737280756
271 pagini
An: 2006
Liderul inspirational. Cum sa motivam, sa incurajam si sa avem succes
Meteor Press
John Adair
9789737281777
168 pagini
An: 2007
Revolutia hamsterilor. Cum sa gestionati mesajele de e-mail inainte ca ele sa va gestioneze
Meteor Press
Mike Song
9789737282422
176 pagini
An: 2007
Lectii de succes de la milionari. 8 principii pentru a reusi prin forte proprii
Meteor Press
Richard Parkes Cordock
9789737282507
152 pagini
An: 2008
Cum se formeaza lideri ca Jack Welch
Meteor Press
Stephen H. Baum
9789737283085
272 pagini
An: 2008
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980