Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  37,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Traducător(i):

Editura:

Colecția: Universitaria

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 368 pagini

ISBN: 978-973-611-545-5

Categorii: Sociologie

Cuprins

â—Š La originile unei sociologii a bunurilor culturale;
â—Š Efectele sociale ale "culturalului";
â—Š Modelul creatorului;
â—Š Rutinizarea culturala;
â—Š Politizarea "culturalului"

Descriere

Format 140x190 mm
Volumul propune o abordare sociologica a modului in care un bun este definit si se impune drept cultural, descriind practicile, profesiile si politicile care participa la acest proces. De asemenea, sunt prezentate comparativ trei modele teoretice ale sociologiei, care concep cultura fie ca o piata (individualismul si rationalismul francez), fie ca un camp (in liniile lui Weber, Marx si Bourdieu), fie ca o lume (interactionismul simbolic american). În sprijinul analizelor sunt aduse si contributii ale altor stiinte umane si sociale (filosofie, drept, economie, antropologie etc.). Structurata metodic, lucrarea constituie un util instrument nu doar pentru sociologi, ci si pentru profesionistii din diversele sectoare culturale.


Comandă online Sociologia culturii la 37,00 lei scrisă de BERA, Matthieu , LAMY, Yvon ANTONIU Irinel, tiparită la editura Institutul European. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Sociologia culturii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.