
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,90 LEI
ISBN: 9789731759081
Autor(i): Olga Balanescu
Editura: Ariadna 98
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 288 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
studiu de caz asupra publicitatii romanestio contemporane
Comandă online Reclama Romaneasca la 29,90 lei isbn 9789731759081 scrisă de Olga Balanescu, tiparită la editura Ariadna 98 în anul 2009. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Reclama Romaneasca nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Redactare de texte - cum sa scriem corect un text administrativ, politic, publicitar, publicistic
Ariadna 98
Olga Balanescu
9789738708112
An: 2007
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980