Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  49,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Traducător(i):

Editura:

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 285 pagini

ISBN: 9789738875067

Categorii: Afaceri, Economie

Descriere

Intr-o lume plată, totul se schimbă … mai ales calităţile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu constă doar în forţa companiei în sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflaţi secretul companiei Li & Fung, cea care şi-a dovedit succesul înregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare şi alte bunuri destinate mărcilor de renume şi retailerilor – fără a deţine nici măcar o singură fabrică.

Victor Fung, William Fung şi Jerry Wind dezvăluie modul în care Li & Fung a înlocuit infrastructura „de modă veche” şi punctele de lucru care aveau un număr imens de angajaţi cu o reţea fluidă care poate crea, fabrica şi livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului în această lume este un set de principii destinate „orchestrării reţelei”, descris pentru prima dată în această carte. Autorii examinează felul în care aceste principii pot fi aplicate în procesul de fabricare, în servicii, precum şi în alte industrii. Vă arată cum puteţi construi şi orchestra propria reţea de talie mondială.

  • Concuraţi „reţea vs. reţea“ – şi câştigaţi!
  • Creaţi o „mică-mare“ companie care combină proporţia cu mobilitatea.
  • Stabiliţi relaţii la distanţă, dar strânse, cu furnizorii.
  • Menţineţi echilibrul între control şi putere, stabilitate şi inovaţie.
  • Gestionaţi „urcuşurile şi coborâşurile“ din lumea plată – începând de la politică până la terorism.

Li&Fung a fost un pionier în crearea şi gestionarea organizaţiilor destinate unei lumi fără graniţe. Această carte reflectă o înţelepciune pe care companiile vor trebui să o adopte pentru a atinge succesul în următoarea etapă globală.

Kenichi Ohmae, autor al cărţilor Lumea fără graniţe şi Următoarea etapă globală

Lumea plată care a rezultat în urma globalizării lanţurilor de valoare determină o trecere fundamentală de la strategii şi modele de afacere centrate pe companie la strategii centrate pe reţea. Această carte oferă o viziune revoluţionară privind modul în care Li & Fung a construit modele de afaceri centrate pe reţea care s-au dovedit a fi şi profitabile şi rezistente. Pentru directorii şi analiştii care se întreabă încotro ne îndreptăm, această carte furnizează elementele-cheie de succes pentru strategiile bazate pe reţele şi inovaţiile pe care autorii sunt pe cale să le implementeze. De altfel, o realizare extraordinară!

Paul R. Kleindorfer, Profesor în ştiinţa managementului, Anheuser-Busch, Şcoala Wharton a Universităţii din Pennsylvania, Distins Profesor de Cercetare, INSEAD

Concurenţa într-o lume plată îmbină într-o manieră originală gândirea inovatoare privind structurile bazate pe concepte temeinice şi binecunoscute în domenii precum planificarea afacerilor şi contabilitate. Prin evidenţierea principiilor de orchestrare a reţelei, autorii au deschis o uşă către o schimbare încununată de succes într-o zonă în permanentă expansiune.

Lennart S. Lindegren, fost vicepreşedinte, strategie, PricewaterhouseCoopers, LLP

Momentan, întreaga lume se confruntă cu provocarea managerială descrisă în „lumea plată“ a lui Friedman. Autorii au întocmit un manual practic obligatoriu privind abordările operaţionale şi strategice menite să nu vă aducă doar supravieţuirea, ci şi succesul în această lume ciudată. Ei pun sub semnul întrebării multe noţiuni tradiţionale de control şi ceea ce înseamnă într-adevăr o afacere, dar oferă şi nişte viziuni uimitoare bazate pe propria lor aventură în această „lume plată”.

Colin Crook, Preşedinte, Penberen Center şi fost CTO, Citicorp

Despre Autor

Prof. Victor K. Fung
Preşedinte al trustului Li & Fung şi vicepreşedinte al Camerei Internaţionale de Comerţ. Deţine titlul de doctor în ştiinţe acordat de Universitatea Harvard.

Prof. William K. Fung
Managing Director al trustului Li&Fung. Fost preşedinte al Camerei Generale de Comerţ din Hong Kong şi al Asociaţiei Exportatorilor din Hong Kong. Deţine un MBA acordat de Harvard Business School.

Yoram (Jerry) Wind
Profesor la Institutul Lauder şi profesor de marketing la Wharton School, Universitatea din Pennsylvania. Este expert, consultant şi lector în domeniul comportamentului de preluare a afacerilor, segmentarea pieţii şi strategii de marketing. Printre cărţile lui se numără „Puterea gândirii imposibile“. Deţine titlul de doctor în ştiinţe acordat de Universitatea Stanford.


Comandă online Concurenta intr-o lume plata la 49,00 lei scrisă de Victor K. Fung , William K. Fung Eliza Badescu, tiparită la editura Publica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Concurenta intr-o lume plata nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.