
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,95 LEI
ISBN: 978-973-46-1346-5
Autor(i): Anne Gregory
Traducător(i): Ioana Manole
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 240 pagini
Categorii: Comunicare
Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
Comandă online Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice la 24,95 lei isbn 978-973-46-1346-5 scrisă de Anne Gregory Ioana Manole, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Limba traco-dacilor
Stiintifica
I. I. Russu
254 pagini
An: 1967
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017