Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  24,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 978-973-46-1346-5

Autor(i):

Traducător(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 240 pagini

Categorii: Comunicare

Cuprins

Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media

Descriere

Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.


Comandă online Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice la 24,95 lei isbn 978-973-46-1346-5 scrisă de Anne Gregory Ioana Manole, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.