Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  25,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Spatii publice

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 204 pagini

ISBN: 9789735025106

Categorii: Comunicare, Diverse

Descriere

„Eşti un nimeni!“ Această imprecaţie se adresează, de regulă, unei persoane care e „cineva“. Probabil că mai des decât se spune, în România şi în limba română, despre cineva că e cineva. Fără pretenţii de rigoare antropologică, ceea ce se vede cu ochiul liber, la noi, e predilecţia către contestaţie – mai nou, pe Internet, către înjurătură –, deci o carte care se ocupă cu mecanismele celebrităţii şi maşinăria media trebuie să aibă în vedere „devenirea întru Nimeni“. Un „Nimeni“ este opusul lui „cineva“ la scară istorică, şi totuşi e o persoană care a fost numită cu insulta asta tocmai fiindcă a făcut ceva.

„în Cum să devii un Nimeni e vorba de branduri personale, statutul de vedetă, classic media, new media, aşa cum arată ele în România, în 2009. Am împănat cartea cu poveşti trăite pe propria piele, anecdote care sper să aibă o încărcătură de mici studii de caz. în businessul ăsta, lucrurile nu sunt de fapt nici cum se spune la şcoala de jurnalism, nici ca-n ziarele de scandal. Cred că publicul vrea să ştie cum arată dinăuntru.“ (Iulian Comănescu)


Comandă online Cum sa devii un Nimeni - Mecanismele notorietatii, branduri personale si piata media din Romania la 25,00 lei scrisă de Iulian Comanescu, tiparită la editura Humanitas face parte din colecția Spatii publice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa devii un Nimeni - Mecanismele notorietatii, branduri personale si piata media din Romania nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.