Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  36,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 9789734602735

Autor(i): ,

Traducător(i): ,

Editura:

Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 368 pagini

Categorii: Comunicare, Afaceri, Economie

Cuprins

Cuprins: Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile

Descriere

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.


Comandă online Strategia creativa in publicitate la 36,95 lei isbn 9789734602735 scrisă de Bonnie L. Drewniany , A. Jerome Jewler Felicia Radulescu , Gloria-Mona Sauciuc, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategia creativa in publicitate nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.