Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 38,00 LEI
Titlu original: The long tail - Why the future of business is selling less of more
Autor(i): Chris Anderson
Editura: Curtea Veche
Colecția: Profit
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 328 pagini
ISBN: 9789736697319
Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!
Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.
Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.
însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. în consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.
Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. în acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.
Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.
„Chris Anderson, editorul publicaţiei Wired, dezvăluie felul în care lumea digitală dă o nouă putere nişelor... [Coada lungă] e o fascinantă meditaţie asupra fenomenului şi o explorare a opţiunilor pentru cei care vor să-şi identifice nişa.”
The Globe and Mail
„Eu îl situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeaşi treaptă cu Malcolm Gladwell şi Clayton M. Christensen, considerând că aceasta este una dintre cele mai importante lucrări de filozofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.”
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„Coada lungă reuşeşte o rară performanţă: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpărării şi vânzării — şi ne face să ne gândim la acesta într-o manieră complet nouă. Este o carte remarcabil de inteligentă şi o perspectivă înviorător de optimistă asupra noilor reguli ale lumii în care fiecare poate găsi ceva diferit de care să se bucure.”
James Surowiecki, autorul cărţii The Wisdom of Crowds
„Fără îndoială, conceptul de Coadă lungă va restructura mult felul în care abordăm noi economia aplicată, iar această carte este o excelentă introducere în domeniu.”
Rocky Mountain News
„Tehnologia şi Internetul fac lumea mai mică şi mai interconectată. Coada lungă este prima carte care explică riguros cum abilitatea de a aborda pieţele de nişă creează mari oportunităţi.”
Terry Semel, CEO, Yahoo
Comandă online Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate la 38,00 lei The long tail - Why the future of business is selling less of more scrisă de Chris Anderson, tiparită la editura Curtea Veche. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Tratat de statistica matematica, Volumul al III-lea - Analiza secventiala
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
395 pagini
An: 1979
Tratat de statistica matematica, Volumul al II-lea - Verificarea ipotezelor statistice
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
405 pagini
An: 1977
Tratat de statistica matematica, Volumul I - Selectie si estimatie
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
451 pagini
An: 1976
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011