Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,90 LEI
Autor(i): Bill Bishop
Editura: ALL
Colecția: BUSINESS
ISBN: 9789735718633
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Pentru a-si prezenta ideile si sfaturile, autorul inlocuieste discursul teoretic cu o serie de mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor. Acestea ofera invataturi utile si solutii la probleme des intalnite. Dificultatile pe care trebuie sa le depaseasca proprietarii de mici afaceri sau cei ce activeaza in domeniul marketingului sunt rezolvate intr-o maniera hazlie si neasteptata. Scrisa in acest stil, cartea lui Bill Bishop ofera o lectura extrem de placuta pentru orice cititor, fiind greu de lasat din mana. Cu ajutorul mentorului sau de incredere, Marketing Mike, Bishop ofera abordari, tehnici si strategii inedite prin care veti reusi sa cresteti vanzarile companiei dumneavoastra si sa atrageti noi clienti. Bill Bishop este director executiv al Bishop Information Group Inc., o companie de consultanta in afaceri cu sediul in Toronto. In indelungata sa cariera, Bill Bishop a fost consultant pentru mai mult de 4 000 de companii. De asemenea, el este autorul a o serie de carti de succes, traduse in mai multe limbi.
Comandă online CUM SA VINZI UN HOMAR - Secretele unui antreprenor de succes la 19,90 lei scrisă de Bill Bishop, tiparită la editura ALL face parte din colecția BUSINESS. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul CUM SA VINZI UN HOMAR - Secretele unui antreprenor de succes nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
CODUL FISCAL AL ROMANIEI - 2005
ALL
272 pagini
An: 2005
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010