
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,50 LEI
ISBN: 9737768051
Autor(i): Nancy Failla
Editura: Digital Data
Colecția: Failla
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 88 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Există o nouă cale puternică pentru femei de a obţine mulţi bani lucrând acasă... şi de a acoperi cheltuiele financiare!
„Timpul afirmării pentru femei este ACUM” spune Nancy, adăugând că există o nouă şansă, puternică, de a câştiga bani făcând o afacere de acasă şi de a-şi schimba pentru totdeauna situaţia financiară personală.
Scopul acestei cărţi este de a deschide ochii femeilor de pretutindeni, pentru a vedea marea oportunitate de a-şi controla viitorul, printr-o afacere MLM. Nancy explică în maniera sa proprie, cu umor şi clarviziune, simplu şi documentat:
- care sunt resursele avestei oportunităţi, | |
- ce şanse au femeile în mileniul III de a se afirma, | |
- cum pot deveni femei întreprinzătoare pline de succes. |
Se recomandă femeilor care îndrăznesc să aibă succes în viaţă!
Comandă online Cum sa fii o femeie intreprinzatoare de succes la 29,50 lei isbn 9737768051 scrisă de Nancy Failla, tiparită la editura Digital Data face parte din colecția Failla. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa fii o femeie intreprinzatoare de succes nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Prezentarea de 45 secunde care iti va schimba viata
Digital Data
Don Failla, Nancy Failla
9738201144
120 pagini
An: 2004
Prezentarea de 45 secunde care iti va schimba viata
Digital Data
Don Failla, Nancy Failla
9738201144
120 pagini
An: 2004
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Organizarea, planificarea si statistica activitatii unitatilor economice. Manual pentru clasele a XI-a si a XI
216 pagini
An: 1989