Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 33,33 LEI
Autor(i): Horatiu Dan Dumitras
Editura: Digital Data
Colecția: MLM Dumitras
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 72 pagini
ISBN: 9789737768353
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Scopul acestei lucrări este de a demonstra importanţa industriei de vânzări directe şi, în special, de a marca tendinţele de dezvoltare ale resurselor umane în acest domeniu.
Diferenţa majoră faţă de sistemele clasice de distribuţie constă în gradul de implicare a resurselor umane, privite ca centre independente de distribuţie corelate înr- o vastă reţea de marketing. Ceea ce este specific sistemelor MLM este analizat în detaliu, în materialul de faţă, pentru a demonstra că această industrie nu mai reprezintă un segment minor al economiei globale, ci una din cele mai dinamice oportunităţi de emancipare socială, financiară şi economică de pe glob, aşa după cum o demonstrează statisticile.
Din acest motiv, obiectivul prezentei lucrări se axează pe analiza problemelor de management ale resurselor umane, privite ca forţă motrice a afacerilor de marketing în reţea.
După o analiză a resurselor umane din administraţia companiilor MLM (Capitolul 2), se expun conceptele de planificare ale resuselor umane în reţelele de marketing (Capitolul 3), trecând apoi la metodele şi practicile de instruire, motivare şi recompensare a resurselor umane în MLM (Capitolul 4 şi 5). Asupra metodelor de lucru şi a managementului acestora într-o reţea MLM se discută în contextul construirii unei cariere profesionale, bazate pe principiile Network Marketing (Capitolul 6). în ultimul capitol se arată tendinţele dezvoltării resurselor umane din MLM, precum şi importanţa abordării unei atitudini lucide şi pozitive faţă de revoluţia stilului de viaţă.
Lucrarea autorului, bazată pe materialele pentru doctorat, este destinată mediului universitar, cercetătorilor şi managerilor companiilor MLM, dar nu în ultimul rând şi liderilor MLM, fără de care nu am fi putut asista la o dezvoltare atât de dinamică a sistemelor Multi-Level Marketing.
Comandă online Resursele umane in Network Marketing la 33,33 lei scrisă de Horatiu Dan Dumitras, tiparită la editura Digital Data face parte din colecția MLM Dumitras. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Resursele umane in Network Marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010