Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 28,33 LEI
Autor(i): Eugenia Dumitreasa
Editura: Digital Data
Colecția: Multi-Level Marketing
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 120 pagini
ISBN: 9789737768384
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Jurnalul MLM al autoarei este o apariţie editorială inedită, în contextul bibliografiei pentru industria de vânzări directe şi sisteme MLM.
Pornind de la un jurnal personal al afacerii sale, colaborând cu una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, autoarea iterează simplu şi natural toate etapele devenirii unui distribuitor MLM profesionist, lider într-un sistem bazat pe iniţiativa privată.
Demn de remarcat este capitolul "Cărţi, casete, seminarii", ceea ce înseamnă importanţa acordată studiului şi instruirii în Network Marketing, prin conştientizarea faptului că "fără carte, nu ai parte".
De asemenea, este de semnalat şi capitolul "Planul de afaceri", datorită străduinţei autoarei de a prezenta concret modul de construire a unei reţele Network Marketing.
Citind lucrarea eşti surprins de reflecţiile şi postulatele legate de câte un aspect deosebit al muncii într-un sistem Network Marketing, relevând indubitabil naturaleţea gândirii celor care învaţă o nouă meserie prin practică şi studiu orientat. Fiecare expunere, cu valoare instructivă, reprezintă paşi practici spre o perfecţionare a muncii în activitatea oricărui distribuitor MLM.
Comandă online Jurnal MLM - De ce am ales Network Marketing la 28,33 lei scrisă de Eugenia Dumitreasa, tiparită la editura Digital Data face parte din colecția Multi-Level Marketing. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Jurnal MLM - De ce am ales Network Marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005