Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  60,09 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 538 pagini

ISBN: 9789737112033

Categorii: Filosofia limbajului si comunicarii, Filosofie, Comunicare

Descriere

Analiza patrunzatoare, vie si echilibrata oferita de Joseph R. Dominick in cartea sa The Dynamics of Mass Communication: Media in the Digital Age i-a convins si i-a cucerit pe specialisti si studenti, dar si pe toti cei care au dorit sa inteleaga mai bine un fenomen care ne afecteaza viata zi de zi: comunicarea de masa.

Traducerea acestei lucrari de referinta in limba romana raspunde unei necesitati de informare resimtite de tot mai multe grupuri socioprofesionale in Romania.

The Dynamics of Mass Communication acopera toate aspectele diverselor mijloace de comunicare (istoria, organizarea, structura economica, feedbackul s.a.), oferind cititorului o perspectiva lucida asupra provocarilor complexe pe care le infrunta mass-media in era digitala.


Comandă online Ipostazele comunicarii de masa. Media in era digitala la 60,09 lei scrisă de Joseph R. Dominick, tiparită la editura Comunicare.ro în anul 2009. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Ipostazele comunicarii de masa. Media in era digitala nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.