Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  23,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Cursuri universitare

Anul apariției: 2006

Nr. pagini: 210 pagini

ISBN: 9789737110923

Categorii: Management / Leadership, Economie

Descriere

"Succesul unei companii sau a unei institutii publice nu este un lucru intamplator. El este rezultatul unui proces gandit, elaborat si implementat de catre manageri si marketeri. Cu alte cuvinte, diferenta dintre succesul si insuccesul unei companii este data de viziunea, inteligenta, creativitatea, experienta si talentul managerilor si marketerilor. Cartea de fata se adreseaza studentilor din programele universitare de licenta, care urmeaza cursuri generale de management si marketing, precum si tuturor celor care lucreaza in domeniul managementului sau marketingului, fara a avea o pregatire de baza in aceste domenii. In sfarsit, cartea poate fi citita si studiata de oricine doreste o intelegere mai buna a proceselor si relatiilor de management si marketing."

Organizatia, managementul si marketingul :: Contributii importante la dezvoltarea managementului si marketingului :: Planificarea si luarea deciziilor. Politici si strategii :: Organizarea, structura functionala, structura organizatorica, dinamica organizatorica :: Modele de conducere. Leadership si management :: Comunicarea in management :: Cultura organizationala. Mixul de marketing :: Comportamentul consumatorului :: Protectia consumatorului


Comandă online Management si marketing. Concepte fundamentale la 23,50 lei scrisă de Constantin Bratianu, tiparită la editura Comunicare.ro face parte din colecția Cursuri universitare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Management si marketing. Concepte fundamentale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.