Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  39,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Traducător(i):

Editura:

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 216 pagini

ISBN: 978-973-1931-04-3

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Despre carte

Trăim în aglomeraţie. Trăim într-o aglomeraţie de mesaje publicitare. Cu o ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că “oamenii dorm mai puţin, muncesc mai mult şi se simt inundaţi de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, în fiecare zi”.

Trăim într-o aglomeraţie de memo-uri şi rapoarte. Mulţi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.

Cum ne putem croi drumul în această avalanşă? Cum ne putem asigura că mesajul nostru are impact şi mai ales un impact rapid asupra publicului?
în primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.

Dominic Gettins vă explică tehnicile şi principiile care asigură succesul şi eficienţa unui text publicitar. Şi vă explică pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presă şi chiar pentru memo-uri şi rapoarte.

Trebuie să citeşti Cum să scrii reclame de succes chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli şi fiecare din textele analizate în carte îţi rafinează scrisul!

"Ca şi Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat şi răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul "how to", dominându-şi, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă şi/sau sofisticată.

îmi place acest gen, al eroului civilizator, care îşi dă seama că între gloria personală într-un cerc restrâns şi un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins şi bravo vouă, tuturor celor ce mai citiţi, în putinul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informaţiei. Iar daca vreţi să ştiţi ceva despre copywriting şi nu aveţi decât 2 ore la dispoziţie, asta e lucrarea potrivită


Comandă online Cum sa scrii reclame de succes - Invata regulile nescrise ale copywritingului la 39,00 lei scrisă de Dominic Gettins Sorin Tofan, tiparită la editura Publica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa scrii reclame de succes - Invata regulile nescrise ale copywritingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.