Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 39,00 LEI
Autor(i): Dominic Gettins
Traducător(i): Sorin Tofan
Editura: Publica
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 216 pagini
ISBN: 978-973-1931-04-3
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Despre carte
Trăim în aglomeraţie. Trăim într-o aglomeraţie de mesaje publicitare. Cu o ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că “oamenii dorm mai puţin, muncesc mai mult şi se simt inundaţi de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, în fiecare zi”.
Trăim într-o aglomeraţie de memo-uri şi rapoarte. Mulţi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul în această avalanşă? Cum ne putem asigura că mesajul nostru are impact şi mai ales un impact rapid asupra publicului?
în primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.
Dominic Gettins vă explică tehnicile şi principiile care asigură succesul şi eficienţa unui text publicitar. Şi vă explică pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presă şi chiar pentru memo-uri şi rapoarte.
Trebuie să citeşti Cum să scrii reclame de succes chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli şi fiecare din textele analizate în carte îţi rafinează scrisul!
"Ca şi Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat şi răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul "how to", dominându-şi, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă şi/sau sofisticată.
îmi place acest gen, al eroului civilizator, care îşi dă seama că între gloria personală într-un cerc restrâns şi un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins şi bravo vouă, tuturor celor ce mai citiţi, în putinul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informaţiei. Iar daca vreţi să ştiţi ceva despre copywriting şi nu aveţi decât 2 ore la dispoziţie, asta e lucrarea potrivită
Comandă online Cum sa scrii reclame de succes - Invata regulile nescrise ale copywritingului la 39,00 lei scrisă de Dominic Gettins Sorin Tofan, tiparită la editura Publica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa scrii reclame de succes - Invata regulile nescrise ale copywritingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010