Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  38,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Traducător(i):

Editura:

Colecția: Cariera. Succes. Performante

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 400 pagini

ISBN: 978-973-46-1488-2

Categorii: Resurse Umane / Cariera, Economie

Cuprins

Cuprins:

Ce este persuasiunea? • Modelele de persuasiune cu caracter dual • Teoria actiunii motivate • Credibilitatea • Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge • Conformismul si influenta in cadrul grupurilor • Limbajul si persuasiunea • Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive • Persuasiunea vizuala

Descriere

Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati de tehnicile de persuasiune.


Comandă online Manual de persuasiune la 38,95 lei scrisă de Robert H. Gass , John S. Seiter Carmen Padurariu, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Manual de persuasiune nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.