Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  39,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: BUSINESSLIKE

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 270 pagini

ISBN: 978-973-703-461-8

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Cuprins

Din cuprins: sensibilitatea faţă de preÅ£ a consumatorilor, strategii de preÅ£ implementate de companiile low-cost, modelul low-cost în companiile de transporturi aeriene, pieÅ£ele low-cost ca alternativă strategică pentru companiile multinaÅ£ionale etc.

Descriere

în contextul actual al globalizării, concurenţa sporită de pe plan mondial forţează companiile să găsească diferite metode de eficientizare a propriilor afaceri. Pe baza acestor considerente, lucrarea de faţă aduce în prim-planul discuţiei particularităţile strategiilor low-cost, implementate de companii cu scopul de a obţine avantaje competitive în cadrul pieţei globale, precum şi impactul lor asupra comportamentului de consum al indivizilor.


Comandă online Strategiile low-cost in contextul dinamicii pietei mondiale la 39,50 lei scrisă de Laura Diaconu, tiparită la editura Universitatea Al. I. Cuza Iasi face parte din colecția BUSINESSLIKE. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategiile low-cost in contextul dinamicii pietei mondiale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.