Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  25,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2009

Nr. pagini: 264 pagini

ISBN: 978-973-46-1545-2

Categorii: Comunicare

Cuprins

Cuprins: Comunicarea: o activitate planificabila? • Rolul planificarii in firma • Planul strategic si planul de comunicare • Planul de comunicare intern • Planul de comunicare extern • Definirea mesajului • Vizibilitatea • Adaptabilitatea

Descriere

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.


Comandă online Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare la 25,95 lei scrisă de Thierry Libaert, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.