Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 59,00 LEI
Autor(i): Cristian Caramida
Editura: Brandmark
Colecția: START IN AFACERI
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 320 pagini
ISBN: 9789730077292
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Afaceri
Cuprins:
"In spatele fiecarei afaceri este un brand si in spatele fiecarui brand este o afacere. Brandingul este o succesiune de verigi prinse intr-un lant de care este legata intreaga afacere. Veriga cea mai slaba va da adevarata valoare a acestei legaturi. Este suficient ca o veriga, relativ fara importanta, (dar credeti-ma TOTUL are importanta) sa cedeze si trainicia legaturii este compromisa.
In branding TOTUL CONTEAZA!"
Cristian Caramida
Comandă online Brand & Branding. Volumul II - Valoarea brandului la 59,00 lei scrisă de Cristian Caramida, tiparită la editura Brandmark face parte din colecția START IN AFACERI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Brand & Branding. Volumul II - Valoarea brandului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005