Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  59,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: START IN AFACERI

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 320 pagini

ISBN: 9789730077292

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Afaceri

Cuprins

Cuprins:

  • Post-fata la volumul
  • Cuvant inainte
  • Criza brandurilor sau "Criza" cu 2 miliarde de consumatori
  • Brandurile si provocarile crizei
  • Brandingul intre stiinta si arta de a invinge
  • CSR4 un element important al valorii brandului
  • Marca un atribut esential al brandului
  • Elementele definitorii ale valorii brandului
  • ANEXE
    • Legea marcilor
    • Clasificarea de la Nisa
    • Aranjamentul de la Viena
    • Conventia de la Paris
    • Cabinete ale consilierilor in proprietate intelectuala

Descriere

"In spatele fiecarei afaceri este un brand si in spatele fiecarui brand este o afacere. Brandingul este o succesiune de verigi prinse intr-un lant de care este legata intreaga afacere. Veriga cea mai slaba va da adevarata valoare a acestei legaturi. Este suficient ca o veriga, relativ fara importanta, (dar credeti-ma TOTUL are importanta) sa cedeze si trainicia legaturii este compromisa.

In branding TOTUL CONTEAZA!"

Cristian Caramida


Comandă online Brand & Branding. Volumul II - Valoarea brandului la 59,00 lei scrisă de Cristian Caramida, tiparită la editura Brandmark face parte din colecția START IN AFACERI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Brand & Branding. Volumul II - Valoarea brandului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.