Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  59,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 9789730077292

Autor(i):

Editura:

Colecția: START IN AFACERI

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 320 pagini

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Afaceri

Cuprins

Cuprins:

  • Post-fata la volumul
  • Cuvant inainte
  • Criza brandurilor sau "Criza" cu 2 miliarde de consumatori
  • Brandurile si provocarile crizei
  • Brandingul intre stiinta si arta de a invinge
  • CSR4 un element important al valorii brandului
  • Marca un atribut esential al brandului
  • Elementele definitorii ale valorii brandului
  • ANEXE
    • Legea marcilor
    • Clasificarea de la Nisa
    • Aranjamentul de la Viena
    • Conventia de la Paris
    • Cabinete ale consilierilor in proprietate intelectuala

Descriere

"In spatele fiecarei afaceri este un brand si in spatele fiecarui brand este o afacere. Brandingul este o succesiune de verigi prinse intr-un lant de care este legata intreaga afacere. Veriga cea mai slaba va da adevarata valoare a acestei legaturi. Este suficient ca o veriga, relativ fara importanta, (dar credeti-ma TOTUL are importanta) sa cedeze si trainicia legaturii este compromisa.

In branding TOTUL CONTEAZA!"

Cristian Caramida


Comandă online Brand & Branding. Volumul II - Valoarea brandului la 59,00 lei isbn 9789730077292 scrisă de Cristian Caramida, tiparită la editura Brandmark face parte din colecția START IN AFACERI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Brand & Branding. Volumul II - Valoarea brandului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.