Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 49,00 LEI
Autor(i): James Gilmore , Joseph Pine
Traducător(i): Mihaela Sofonea
Editura: Publica
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 421 pagini
ISBN: 978-973-1931-27-2
Ce preţuiesc cu adevărat clienţii dumneavoastră? Pentru ce ar plăti un preţ special? Pentru experienţe. O ceaşcă de cafea costă mai mult într-o cafenea la modă decât una pe care ne-o facem acasă tocmai pentru că este important scenariul propus odată cu ceaşca de cafea.
Valoarea pe care o anumită experienţă o are pentru un individ determină valoarea ofertei şi dictează strategia companiilor. Dacă participaţi la competiţie bazându-vă numai pe preţ, pierdeţi în cursa pentru avantajul competitiv.
Bunurile şi serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmează să fie ridicată, susţin Pine şi Gilmore, dând la iveală spectacolul Economiei Experienţei – o nouă eră economică şi un model de abordare a lumii afacerilor. Inspiraţi-vă din regulile de joc ale lumii teatrului şi veţi schimba cultura firmei şi viaţa consumatorilor.
Publicată în peste 12 limbi şi considerată una dintre cele mai bune cărţi din toate timpurile,Economia experienţei este manualul cu ajutorul căruia managerii pot începe să regizeze experienţe de neuitat.
"O CARTE GENIALĂ, ABSOLUT ORIGINALĂ."
"O PERSPECTIVĂ RELEVANTĂ ŞI BINEVENITĂ ASUPRA OPORTUNITĂŢILOR CURENTE SAU VIITOARE DIN COMERŢ, DIVERTISMENT ŞI VIAŢA PUBLICĂ. ECONOMIA EXPERIENŢEI DĂ DOVADĂ DE UN BUN SIMŢ IEŞIT DIN COMUN."
"Economia Experienţei este o carte esenţială: ne ajută să înţelegem de ce simpla oferire a unor servicii nemaipomenite nu mai reprezintă o strategie profitabilă. Pine şi Gilmore vin cu observaţii practice pătrunzătoare, care vor ajuta toate domeniile de activitate să ţină pasul cu noua Economie a Experienţei."
"Chiar şi la 10 ani distanţă de momentul în care a fost scrisă, Economia Experienţeiexpune un model pe care mulţi se tem încă să îl aplice. Dar nu aceştia au construit companii de referinţă, ci cei ce au avut curajul, energia şi viziunea de a-şi pune în scenă un business precum un spectacol."
"Lumea se îndreaptă vertiginos spre uniformizare, iar asta înseamnă că toate bunurile inovatoare şi toate serviciile oferite vor fi copiate cu viteza de propagare a sunetului. Pine şi Gilmore privesc dincolo de modelele tradiţionale de afaceri şi ne dau soluţia: diferenţierea prin experienţă. M-au convins că munca este ca teatrul şi că succesul rezultă din crearea experienţelor şi din caracterul unic al fiecărei interacţiuni."
Comandă online Economia experientei - Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol la 49,00 lei scrisă de James Gilmore , Joseph Pine Mihaela Sofonea, tiparită la editura Publica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Economia experientei - Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005