Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  30,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 230 pagini

ISBN: 978-973-749-871-7

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Am considerat necesară abordarea acestei teme din mai multe motive: în primul rând, pentru faptul că termenul imagine publică, deşi apare foarte des în vorbirea cotidiană, nu este cunoscut în profunzimea semnificaţiei sale, a mecanismelor şi proceselor individuale pe care le antrenează; în al doilea rând, a devenit o modă să vorbim despre imagine şi imagologie, fără să ştim prea bine ce înseamnă; în al treilea rând, pentru interesul cu care studenţii mei s-au apropiat de acest subiect; în al patrulea rând, pentru că instituţiile din România şi responsabilii politici acordă un loc derizoriu comunicării şi diverselor ei forme de exprimare; în al cincilea rând, pentru că printr-un efort de sinteză noi toţi, interesaţi de studiul comunicării, trebuie să determinăm integrarea cunoştinţelor teoretice în realitatea practică din România.

Lucrarea de faţă are un caracter de largă adresabilitate: studenţi, lideri de opinie, jurnalişti, oameni de publicitate, specialişti în relaţii publice şi marketing, conducători de organizaţii şi instituţii publice, în ultimă instanţă publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectivă adecvată asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicării sociale.


Comandă online Imaginea institutionala la 30,00 lei scrisă de Rosemarie Haines, tiparită la editura Universitara în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Imaginea institutionala nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.