Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 30,00 LEI
Autor(i): Rosemarie Haines
Editura: Universitara
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 230 pagini
ISBN: 978-973-749-871-7
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Am considerat necesară abordarea acestei teme din mai multe motive: în
primul rând, pentru faptul că termenul imagine publică, deşi apare
foarte des în vorbirea cotidiană, nu este cunoscut în profunzimea
semnificaţiei sale, a mecanismelor şi proceselor individuale pe care le
antrenează; în al doilea rând, a devenit o modă să vorbim despre
imagine şi imagologie, fără să ştim prea bine ce înseamnă; în al
treilea rând, pentru interesul cu care studenţii mei s-au apropiat de
acest subiect; în al patrulea rând, pentru că instituţiile din România
şi responsabilii politici acordă un loc derizoriu comunicării şi
diverselor ei forme de exprimare; în al cincilea rând, pentru că
printr-un efort de sinteză noi toţi, interesaţi de studiul comunicării,
trebuie să determinăm integrarea cunoştinţelor teoretice în realitatea
practică din România.
Lucrarea de faţă are un caracter de largă
adresabilitate: studenţi, lideri de opinie, jurnalişti, oameni de
publicitate, specialişti în relaţii publice şi marketing, conducători
de organizaţii şi instituţii publice, în ultimă instanţă publicul larg
vor avea prin intermediul ei o perspectivă adecvată asupra unui domeniu
nou, dar fascinant al comunicării sociale.
Comandă online Imaginea institutionala la 30,00 lei scrisă de Rosemarie Haines, tiparită la editura Universitara în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Imaginea institutionala nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010