Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 39,90 LEI
Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Nr. pagini: 112 pagini
Tip copertă: tare
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.
Rezultat al experienţei acumulate de Olins şi de colegii săi de la Saffron, cartea mizează pe dimensiunea practică a activităţii de branding: prezintă idei şi metodologii care provin din practica lor curentă şi are, în acelasi timp, un scop practic, explicând pe inţelesul oricui ce este şi cum funcţionează brandingul. Este adresată în primul rând celor care vor să construiască un brand, dar nu ştiu de unde să inceapă şi cum să pună în practică teoriile legate de branding. Dar nu numai antreprenorii sunt vizaţi aici. Manualul furnizează o sursă de inspiraţie studenţilor la economie, design, comunicare şi tuturor celor interesaţi de branding şi de mecanismele sale mai puţin vizibile publicului. Este un ghid de tipul do-it-yourself, care îl ajută pe cititor, fie el manager sau student, să înţeleagă rolulul fiecărei acţiuni de branding în cadrul mai larg al construcţiei unui brand.
Număr de pagini: 112
Comandă online Manual de branding la 39,90 lei scrisă de Wally Olins, tiparită la editura Vellant cu un număr de 112 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Manual de branding nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005