Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  37,57 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Thinkers 50

Anul apariției: 2010

ISBN: 9789731931425

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Economie, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor. De ce? în Design of Business, Roger Martin vine cu un răspuns convingător: avem prea multă încredere în gândirea analitică, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici îmbunătăţiri.

Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adică de o gândire care ţine de felul cum avansează domeniul datelor cunoscute de la o etapă la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristică (o regulă empirică ce duce la soluţie), la algoritm (o formulă predictabilă pentru producerea unui răspuns) şi la cod (formula devine atât de previzibilă, încât este aplicată automat).

Martin arată cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM ş.a. folosesc paradigma designului şi ard etapele, ajungând la inovaţii ce le asigură avantajul competitiv.

"Design of Business ne arată un Roger Martin în plină formă, un Roger Martin care ne provoacă să regândim felul în care construim organizaţii inovatoare."

Malcolm Gladwell, autorul cărţilor Excepţionalii şi The Tipping Point

"în Design of Business, Roger Martin descrie tensiunea dintre gândirea analitică şi creativitatea intuitivă din organizaţii. Soluţia lui: paradigma designului, care aduce aceste două forţe opuse şi necesare într-un echilibru dinamic. Este o carte care le va fi pe plac şi celor interesaţi de teorie, şi celor interesaţi de practică."

Tom Glocer, CEO, Thomson Reuters

"Roger Martin explică în această carte un paradox al afacerilor din zilele noastre: supraaprecierea gândirii analitice ne lasă descoperiţi în faţa schimbărilor şi orbi la orice oportunitate. Lăsaţi-vă deoparte părerile preconcepute doar atât cât să citiţi Design of Business şi veţi vedea apoi lumea cu alţi ochi."

Will Setlife, Vicepreşedinte, Strategy, Insights & Innovation, Target


Comandă online Design of Business - Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv la 37,57 lei scrisă de Roger Martin, tiparită la editura Publica face parte din colecția Thinkers 50. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Design of Business - Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.