Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  35,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Sa fii cunoscut mai bine

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 286 pagini

ISBN: 9789738495524

Categorii: Economie, Marketing / Publicitate

Descriere

Despre carte
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propriu-zise tinand cont de acest aspect. Daca vinzi masini, de exemplu, trebuie sa fii constient ca oamenii nu cumpara o masina, ci cum se simt cand detin si folosesc acea masina. Din fericire, Beckwith ofera cu inteligenta si generozitate cifrul descifrarii marketingului modern, bazandu-se pe experienta sa din advertising si marketing.
Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:
- in marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe " a vinde" o relatie pe termen lung;
- trebuie sa faci eforturi sa identifici ceea ce vinzi cu adevarat ( nu vinzi friptura, vinzi mirosul);
- cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este cu adevarat important pentru consumator;
- care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt trebuie sa se regaseasca in toate actiunile tale;
- cand vine vorba de mesaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul client aude mai putin; este nevoie de concentrare extrema si pozitionare;
- este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interpretat ca nepasare din partea companiei.
Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing, dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor.
Harry Beckwith o face pentru tine si iti arata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor.

Despre autor
Harry Beckwith este director strategic al Beckwith Partners, firma specializata pe strategie, branding si comunicare de marketing cu clienti pretutindeni pe teritoriul SUA si 16 tari din lume. Este autor a patru bestselleruri internationale de vanzari si marketing. A obtinut cea mai mare recunoastere acordata de Asociatia Americana de Marketing. Cartile lui au fost traduse in 24 limbi. Marketingul Serviciilor a fost timp de 36 de luni consecutive pe lista de bestselleruri intocmita de Business Week.


Comandă online Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul la 35,00 lei scrisă de Harry Beckwith, tiparită la editura BusinessTech face parte din colecția Sa fii cunoscut mai bine. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.