Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 35,00 LEI
Autor(i): Harry Beckwith
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa fii cunoscut mai bine
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 286 pagini
ISBN: 9789738495524
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Despre carte
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propriu-zise tinand cont de acest aspect. Daca vinzi masini, de exemplu, trebuie sa fii constient ca oamenii nu cumpara o masina, ci cum se simt cand detin si folosesc acea masina. Din fericire, Beckwith ofera cu inteligenta si generozitate cifrul descifrarii marketingului modern, bazandu-se pe experienta sa din advertising si marketing.
Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:
- in marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe " a vinde" o relatie pe termen lung;
- trebuie sa faci eforturi sa identifici ceea ce vinzi cu adevarat ( nu vinzi friptura, vinzi mirosul);
- cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este cu adevarat important pentru consumator;
- care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt trebuie sa se regaseasca in toate actiunile tale;
- cand vine vorba de mesaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul client aude mai putin; este nevoie de concentrare extrema si pozitionare;
- este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interpretat ca nepasare din partea companiei.
Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing, dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor.
Harry Beckwith o face pentru tine si iti arata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor.
Despre autor
Harry Beckwith este director strategic al Beckwith Partners, firma specializata pe strategie, branding si comunicare de marketing cu clienti pretutindeni pe teritoriul SUA si 16 tari din lume. Este autor a patru bestselleruri internationale de vanzari si marketing. A obtinut cea mai mare recunoastere acordata de Asociatia Americana de Marketing. Cartile lui au fost traduse in 24 limbi. Marketingul Serviciilor a fost timp de 36 de luni consecutive pe lista de bestselleruri intocmita de Business Week.
Comandă online Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul la 35,00 lei scrisă de Harry Beckwith, tiparită la editura BusinessTech face parte din colecția Sa fii cunoscut mai bine. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005