Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 34,90 LEI
Autor(i): David Boronat , Ester Pallarcs
Traducător(i): Melania Constantinescu
Editura: Corint
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 152 pagini
ISBN: 978-973-135-568-9
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Acel Internet in care utilizatorul reprezenta centrul preocuparilor noastre a ajuns sau ar trebui sa ajunga la final. Am petrecut suficient de mult timp concentrandu-ne toata energia pe nevoile unui utilizator ideal, fara a fi obtinut prea multe rezultate pana in acest moment. Axul central al prezentelor noastre in mediul on-line nu mai poate fi utilizatorul, ci transformarea acestuia in client. Pentru aceasta, este esential sa facem un pas inainte si sa scoatem la lumina acel instinct comercial pe care il purtam in interiorul nostru. A sosit momentul sa punem la lucru persuasiunea, disciplina cheie care ne poate ajuta sa ii convingem pe utilizatori si sa ii facem pe acestia sa parcurga paginile site-ului nostru pana la transformarea lor in clienti. Aceasta carte reprezinta un ghid util in actualizarea paginii dumneavoastra web, care se va transforma in noua dumneavoastra strategie comerciala si in principala sursa de crestere a afacerii. Un ghid util, simplu si, mai presus de orice, eficace, in care veti intalni peste 100 de idei concrete despre cum va puteti imbunatati performantele on-line.
Comandă online CUM SA VINZI MAI MULT PE INTERNET la 34,90 lei scrisă de David Boronat , Ester Pallarcs Melania Constantinescu, tiparită la editura Corint. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul CUM SA VINZI MAI MULT PE INTERNET nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010