Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  25,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Business

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 320 pagini

ISBN: 9789737283627

Categorii: Economie, Afaceri

Descriere

Succesul de brand = Succesul afacerii

Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul financiar, longevitatea afacerii, progresul tehnologic, dezvoltarea unor produse noi, transformarea radicala a mediului de lucru si opinia mass-mediei.

Rezultatul este o colectie complexa, amuzanta si revelatorie. De la Adidas la Zippo, suntem condusi prin galeria celor mai faimoase denumiri de brand si ni se dezvaluie secretele valoroase ale succesului acestora.

Incluzand opiniile unor manageri de brand consacrati, psihologi, cadre universitare si ale altor experti in domeniu, Mari succese ale unor branduri renumite constituie o sursa extraordinara pentru managerii de brand, expertii in marketing si cei aflati la inceput de drum. Pentru noi, ceilalti, publicul larg, cartea reprezinta pur si simplu o lectura delectabila si utila.

„Este o carte ideala pentru manageri si adeptii tehnicilor de PR care vor sa-si insuseasca informatii valoroase despre succesul de brand prin intermediul exemplelor practice.”

PR Week


Comandă online Mari succese ale unor branduri renumite la 25,00 lei scrisă de Matt Haig, tiparită la editura Meteor Press face parte din colecția Business. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Mari succese ale unor branduri renumite nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.