
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,00 LEI
ISBN: 9789737768247
Autor(i): Don Failla , Nancy Failla
Editura: Digital Data
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 114 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Scopul acestei cărţi este de a învăţa orice distribuitor sau prospectant MLM cum să instruiască alte persoane pentru a-şi construi o afacere de acasă Network Marketing.
Secretul acestei instruiri constă în utilizarea unor instrumente, descrise în carte, astfel ca la prima întâlnire să nu aibă nevoie mai mult de 10 minute pentru a explica afacerea. Oricine citeşte cartea îşi dă seama imediat că nu este aşa de greu să-ţi construieşti independenţa financiară printr-o afacere MLM.
Afacerea lui Don & Nancy de mai mult de 200 000 de distribuitori, aflata într-o continua crestere, a fost construita cu ajutorul sistemului, pe care acestia l-au inventat. Va poate ajuta si pe dumneavoastra sa faceti la fel. Nu veti învata doar sistemul demonstrat al lui Don & Nancy, ci veti citi si despre câteva dintre secretele lor de construire a afacerii, inclusiv: utilizarea liniei ascendente, investirea în afacerea dumneavoastra, sprijinul de la distanta, stabilirea unor întâlniri pentru aprinderea entuziasmului la nivel national si multe altele.
Comandă online SISTEMUL Failla si alte instrumente pentru un succes rapid in Network Marketing la 25,00 lei isbn 9789737768247 scrisă de Don Failla , Nancy Failla, tiparită la editura Digital Data în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul SISTEMUL Failla si alte instrumente pentru un succes rapid in Network Marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Prezentarea de 45 secunde care iti va schimba viata
Digital Data
Don Failla, Nancy Failla
9738201144
120 pagini
An: 2004
Prezentarea de 45 secunde care iti va schimba viata
Digital Data
Don Failla, Nancy Failla
9738201144
120 pagini
An: 2004
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Organizarea, planificarea si statistica activitatii unitatilor economice. Manual pentru clasele a XI-a si a XI
216 pagini
An: 1989