Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  24,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Sociologie-Antropologie

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 1216 pagini

ISBN: 978-973-46-1769-2

Categorii: Sociologie

Cuprins

Cuprins: Sectorul nonprofit si organizatiile sale reprezentative • Management si marketing in organizatiile nonprofit • Sectorul nonprofit, societatea civila si antreprenoriatul social • Despre antreprenoriat: configurare si expansiune

Descriere

In contextul schimbarilor produse in ultimele decenii in modul de organizare a societatii postindustriale, una dintre temele ce au suscitat un interes substantial de cercetare este analiza institutiilor si organizatiilor incluse in sectorul nonprofit sau cel de-al treilea sector, aflat la intersectia dintre sectorul public si cel privat. Acest sector cunoaste o remarcabila expansiune si are implicatii in domeniul organizarii sociale, economice, politice, precum si in formularea politicilor si strategiilor de guvernare la nivel local, regional, national si chiar international. Volumul aprofundeaza citeva teme centrale privind evolutia, specificul organizarii si functionarii, implicatiile economice si sociale ale organizatiilor celui de-al treilea sector.


Comandă online Economie sociala si antreprenoriat. O analiza a sectorului nonprofit la 24,95 lei scrisă de Mihaela Vlasceanu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Sociologie-Antropologie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Economie sociala si antreprenoriat. O analiza a sectorului nonprofit nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.