Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 20,00 LEI
Autor(i): Ciprian Constantin Paraschiv
Editura: Sedcom Libris
Nr. pagini: 138 pagini
ISBN: 978-973-670-377-5
Categorii: Management / Leadership, Economie
Este o carte binevenita in peisajul publicistic sportiv romanesc, care trateaza teme de maxima actualitate: brandingul si rebrandingul. Ca si mine, sunt convins ca veti fi cuceriti de ea si o veti citi din scoarta in scoarta. (Miodrag Belodedici)
Comandă online Construirea unui brand in sport la 20,00 lei scrisă de Ciprian Constantin Paraschiv, tiparită la editura Sedcom Libris cu un număr de 138 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Construirea unui brand in sport nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Modelarea deciziilor financiar-monetare
Sitech
Gheorghe Matei
206 pagini
An: 2007
Managementul financiar - concepte, instrumente, studii de caz
Economica
Gheorghe Manolescu
412 pagini
An: 1995
Managementul Financiar-Contabil al Trezoreriei Statului
Sitech
Carmen Florentina Neagoe, Catalin Stefan Diaconu
9786065304567
156 pagini
An: 2009
Managementul Dreptului de Autor
Sitech
Ionel Georgescu, Dalia Georgescu
328 pagini
An: 2009
Componente Manageriale de Gestionare Eficienta a Carierei Politistului Roman
Sitech
Constantin Eugeniu Ciprian
9786065303447
394 pagini
An: 2009
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005