Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  23,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 176 pagini

ISBN: 978-973-115-813-6

Categorii: Politică

Descriere

Deşi crearea imaginii a făcut parte din studiul politicii de foarte mult timp, în ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Există două teorii majore în crearea imaginii: una subliniază calităţile candidatului, alta subliniază percepţiile asupra alegătorului.

Fiecare dintre aceste două teze reprezintă o sarcină pentru producătorul de imagine. Un punct de vedere mai util este cel care priveşte imaginea ca o legătură între candidaţi, profesionişti şi votanţi. Din moment ce candidaţii caută anumite roluri şi calităţi stilistice în candidaţii ideali, prin intermediul mass-media, creatorii de imagine evidenţiază calităţile corespunzătoare ale clienţilor.
în societatea contemporană opinia publică este în general mediată de mijloacele de comunicare în masă, care cuprind „sfera publică”.
Această arenă este caracterizată de conflictul dintre piaţă şi principiile democratice şi rivalitatea dintre interesele politicienilor şi mass-media. Opinia „publicului” nu este creată complet deliberat, ci este construită cu ajutorul sistemelor de comunicaţie, în conflict cu actorii politici, care caută să deţină controlul răspândirii informaţiei şi să manipuleze sfera publică.


Comandă online Sfera publica si imaginea politica la 23,90 lei scrisă de Coman Claudiu, tiparită la editura CH Beck în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Sfera publica si imaginea politica nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.