Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  34,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Oeconomica

Anul apariției: 2011

Nr. pagini: 240 pagini

ISBN: 978-973-115-874-7

Categorii: Management / Leadership, Economie

Descriere

în această lucrare autorul analizează principalele concepte strategice şi cadrul contextual în care acestea pot fi valorificate de către managerii şi antreprenorii din România.


Cartea aduce în prim plan probleme concrete cu care se confruntă organizaţiile din România, privite prin prisma bunelor practici întâlnite la nivel mondial. De asemenea, lucrarea scoate în evidenţă importanţa viziunii întreprinzătorului pentru obţinerea performanţelor organizaţionale şi individuale.
Lucrarea beneficiază de experienţa autorului dobândită atât în mediul trainingului şi al cercetării ştiinţifice, cât şi prin activitatea derulată în cadrul unor organizaţii din România, atât publice, cât şi private.
Cartea vă va permite să beneficiaţi de cele mai noi teorii cu privire la strategiile organizaţiilor, să cunoaşteţi avantajele şi dezavantajele fiecărui concept, să profitaţi de experienţa altor organizaţii care au implementat strategii organizaţionale şi să vă creionaţi propria strategie în baza unor analize bine fundamentate şi pertinente.


Comandă online Managementul strategic. De la teorie la practica. Editia 3 la 34,90 lei scrisă de Tantau Adrian Dumitru, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Oeconomica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Managementul strategic. De la teorie la practica. Editia 3 nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.